ياد شهيد سليماني و شهداي تشييع پيکر سردار دل‌ها تا ابد در خاطر ملت ايران مي‌ماند

یاد شهید سلیمانی و شهدای تشییع پیکر سردار دل‌ها تا ابد در خاطر ملت ایران می‌ماند

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام سبزه‌کار گفت: ياد شهيد حاج قاسم سليماني و شهداي تشييع پيکر سردار دل‌ها تا هميشه در خاطر همه مردم ايران باقي مي‌ماند؛ حضور و جمعيت انبوه مردم در تشييع پيکر سردار سليماني اين امر را به اثبات مي‌رساند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» روز یکشنبه (19 دی ماه) در مراسم تجلیل از خانواده شهیدان «محمدحسین عبداللهی» و «محمدحسین زنجانی» اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا از اهمیت بسزایی در جامعه اسلامی ما برخوردار است و باید ادامه دهدنه راه شهدا باشیم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهید محمدحسین زنجانی، مدیر خوش اخلاق کانون مسجد امام موسی کاظم(ع) بیرجند بود و شهادت نتیجه زحمات و نیت خالصانه وی بود، گفت: یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای تشییع پیکر سردار دل‌ها تا همیشه در خاطر همه مردم ایران باقی می‌ماند و حضور انبوه مردم در تشییع پیکر این سردار که در طول تاریخ بی‌سابقه بود این امر را به اثبات می‌رساند.

گفتنی است؛ شهید محمدحسین زنجانی متولد ۱۳۵۱ روستای نوزاد از توابع شهرستان درمیان و کارمند دادگستری خراسان جنوبی بود. همچنین شهید محمدحسین عبداللهی متولد سال ۱۳۵۶ روستای فورخاص از توابع شهر قهستان است که برای استخدام در دادگستری به بیرجند مهاجرت کرد. این دو شهید بزرگوار دی ماه سال ۹۸ برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی به همراه تعدادی از همکارانشان به کرمان عزیمت کردند که بر اثر ازدحام جمعیت در این مراسم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.