همکاری کانون در برگزاری آئین «عید بیعت با امام زمان (عج)» در آستان مقدس امامزاده شاه صفی الدین (ع)

همکاری کانون در برگزاری آئین «عید بیعت با امام زمان (عج)» در آستان مقدس امامزاده شاه صفی الدین (ع)

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸
خرم از برگزاری آئین «عید بیعت با امام زمان (عج)» در آستان مقدس امامزاده شاه صفی الدین (ع) روستای کوهنجان شهرستان سروستان خبر داد و گفت: این آئین امروز ۱۶ آبان، با همکاری کانون همراه با اجتماع مردمی برگزار می شود.

«اعظم خرم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: هر سال به سنت دیرینه همزمان با فرارسیدن نهم ربیع الاول مصادف با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) مراسم جشن و اجتماع مردمی «عید بیعت با امام زمان (عج)» در کوهنجان برگزار می شود که این آیین از ساعت 16 امروز پنج‌شنبه 16 آبان ماه در آستان مقدس امامزاده شاه صفی الدین (ع) در جوار گلزار شهدای این شهر آغاز خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید حاج آزاد خشنود» روستای «کوهنجان» با اشاره به اینکه کانون در برگزاری این مراسم همکاری دارد، افزود: قرائت بیعت نامه، برپایی ایستگاه های صلواتی  توزیع شربت، شیرینی و چای از برنامه های آئین «عید بیعت با امام زمان (عج)» است.

 

فعال فرهنکی مسجد «الرضا (ع)» کوهنجان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه بیعت  قلبی و زبانی منتظران با امام زمان (عج) در سالروز آغاز امامت و ولایتشان و ابراز ارادت به ساحت مقدس ایشان است.

 

 

پایان پیام/ 130