برگزاری کلاس های کمک درسی تازه ترین فعالیت کانون شهید زارع

برگزاری کلاس های کمک درسی تازه ترین فعالیت کانون شهید زارع

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰
مهدی احمدی خواه گفت: در تداوم فعالیت های مسجد محور کانون شهید زارع، در حال برگزاری کلاس های کمک آموزشی هستیم.

«مهدی احمدیخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم فعالیت های مسجد محور کانون شهید زارع، در حال برگزاری کلاس های کمک آموزشی هستیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج افزود: این کلاس ها به منظور کمک به امر آموزش دانش آموزان مدرسه همجوار مسجد برگزار می شوند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر کلاس های کمک آموزشی در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه برگزار می شوند تا زمینه حضور دانش آموزان در مسجد فراهم شود.

زارع طرح شنبه های کتاب را یکی از طرح های مفید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و ابراز کرد: این طرح هر هفته بسته به شرایط موجود با معرفی یک کتاب مفید به صورت مجازی و یا حضوری برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج اظهار کرد: طرح سه شنبه های تکریم نیز به قوت خود باقی است و با تجلیل از نخبگان مسجدی و خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: یکی دیگر از فعالیت های کانون، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است و در همین راستا بچه مسجدی های کانون با برپایی مجلس عزا، ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را به سوگ نشستند.

پایان پیام/ 586