کانون فاطمیون نیمبلوک امتیاز کامل رواق نور را کسب کرد

کانون فاطمیون نیمبلوک امتیاز کامل رواق نور را کسب کرد

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰
مدیر کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک گفت: کانون فاطمیون نیمبلوک امتیاز کامل رواق نور را در سومین رویداد ملی فهما کسب کرد.

«علی راستی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک در تمامی 12 رواق فهما به مرحله نیمه نهایی راه یافته و به همت اعضای کانون در تمامی این رواق ها به طور میانگین بالای هزار و 200 امتیاز کسب کرده است.

 

وی از امتیاز کامل این کانون در رواق نور خبر داد و گفت: رواق نور یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما است و این کانون در ذیل این رواق، طرح تلاوت نور را هر شب برگزار می کند.

 

راستی با بیان اینکه کانون فاطمیون پرورش دهنده قاریان‌بزرگی بوده است که در سال های قبل در مسابقات مدها متان حائز رتبه استانی شده اند، ادامه داد: محسن حسین خو، محمد حسین خو، مهین حسین خو و علیرضا قاسمیان از جمله این قاریان هستند.

 

وی ادامه داد: کانون فاطمیون شهر نیمبلوک تاکنون جلسات زیاد قرآن، صحیفه خوانی، نهج البلاغه و ادعیه را با مربی‌گری «محسن حسین خو» قاری ممتاز استان و «محمد حسین خو» قاری ممتاز شهرستان و سایر ائمه جماعات را برگزار کرده است.

 

مدیر کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک تصریح کرد: حضور جوانان در این مراسمات از نقاط قوت و یکی از فرصت هایی است که با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، ستودنی هست.

 

وی با بیان اینکه طرح صحیفه خوانی یکی دیگر از برنامه های کانون است که به منظور آشنایی اعضای کانون با معارف این کتاب ارزشمند برگزار می شود، افزود: این جلسات با حضور حداقل نفر از اعضای کانون برگزار شده است.

 

راستی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع کانون فاطمیون در رواق نور حایز ۱۰۰ درصد امتیاز شده است.

 

 

پایان پیام/ 575