گردهمایی مربیان طرح «چهره به چهره» در گیلان برگزار می‌شود

گردهمایی مربیان طرح «چهره به چهره» در گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰
خوشحال از برگزاری اولین گردهمایی مربیان طرح «چهره به چهره» در گیلان با حضور حجت الاسلام ارباب سلیمانی در تالار مرکزی رشت خبرداد.

«علی خوشحال» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای طرح‌های تربیتی چهر ه به چهره و چکامه در گیلان اظهار کرد: طرح «چهره به چهره» در سال ۱۳۸۰ به ابتكار حجت‌الاسلام و المسلمين «محسن قرائتی» رئيس ستاد اقامه نماز كشور در استان تهران آغاز به كار كرد و در سال ۱۳۸۵ با همكاری دبيرخانه ستاد عالی نظارت بر كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد كشور با برنامه جديد به كار خود در استان‌ها ادامه داد.

 

مسئول طرح تربیتی چهره به چهره در گیلان هدف از اجرای این طرح آموزشی- تربیتی را برگزاری دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های تعیین شده در موضوعات مختلف برای پاسخگویی به پرسش‌ها، آموزش رفتارهای اجتماعی، آموزش سبک زندگی و ... به صورت رو در رو با افراد اعلام کرد.

 

خوشحال با بیان اینکه در حال حاضر 31 مربی طرح چهره به چهره در استان گیلان فعالیت می‌کنند افزود: این تعداد مربی با 45 حلقه تربیتی بیش از 600 متربی 11 تا 17 سال را تحت پوشش قرار داده‌اند تا بتوانند مهارت‌ها و سبک زنگی اسلامی را به آنان آموزش دهند.

 

وی بر ارائه آموزش‌های لازم جهت بروزرسانی این مربیان تاکید کرد و بیان داشت: در این راستا اولین گردهمایی آموزشی مربیان چهره به چهره و چکامه استان در سال جاری، صبح جمعه(24 دی) با حضور حجت الاسلام «حمیدرضا ارباب سلیمانی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

 

خوشحال در توضیح طرح چکامه با بیان اینکه این طرح ذیل طرح چهره به چهره است که امسال برای اولین بار در گیلان با محوریت آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه جلوگیری از اعتیاد مواد مخدر برگزار می‌شود تصریح کرد: سهمیه استان گیلان در این طرح پنج حلقه تریبتی است که امیدواریم با تامین اعتبار سهمیه استان در سال آینده افزایش یابد.

پایان پیام/ 84