بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های مساجد استان از کانون «شهدای روستای سلطان آباد» شیراز

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های مساجد استان از کانون «شهدای روستای سلطان آباد» شیراز

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰
«حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان از کانون «شهدای روستای سلطان آباد» شیراز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان از کانون «شهدای روستای سلطان آباد» شیراز بازدید کردند.

کانون فرهنگی و هنری «شهدای روستای سلطان‌آباد» شیراز، میزبان «حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت‌ الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد فارس بود.

این ۲ مسئول فرهنگی از نزدیک با پویایی این کانون در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، کتابخانه، تالیف آثار و برنامه های ویژه شهدا و همچنین اشتغال‌ زایی در فالب راه اندازی کارگاه خیاطی آشنا شدند و در جریان ساخت مجتمع فرهنگی و هنری «بیت‌ الزهرا (س)» در جوار این مسجد قرار گرفتند.

در این بازدید «محمدجواد فرمانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای روستای سلطان آباد» شیراز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی با محوریت مسجد شهدا خواستار حمایت و توجه مسئولان از این برنامه ها شد.

براساس این گزارش، در حاشیه این بازدید که در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مادران شهیدان «اصغر فرمانی»، «حمید فرمانی»، «حسن فرمانی» و «محسن رضایی»، چهار شهید از ۱۸ شهید سلطان آباد که در قید حیات هستند، تجلیل به عمل آمد.

 

پایان پیام/ 130