تاکید بر استفاده از توانمندی های مردمی مساجد برای پیشرفت و رشد فرهنگ و هنر

تاکید بر استفاده از توانمندی های مردمی مساجد برای پیشرفت و رشد فرهنگ و هنر

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با تاکید بر تاکید بر استفاده از توانمندی های مردمی مساجد برای پیشرفت و رشد فرهنگ و هنر، گفت: باید از گنجینه مسجد که نهادی مردمی و دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است، بیشتر بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست مشترک اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد امروز (پنجشنبه 23 دی) با حضور سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر فارس، «حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

حجت‌ الاسلام امیدی، در این نشست با یادآوری سخنان و دغدغه‌ های فرهنگی مقام معظم رهبری، گفت: باید از گنجینه مسجد که نهادی مردمی و دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری است، بیشتر بهره گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: در مسجد می توان توانمندی های مردمی را شناسایی و برای پرورش و بالندگی آنها گام های بلند و اثرگذاری در راستای پیشرفت و رشد فرهنگی و هنری برداشت.

حجت الاسلام امیدی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت های نهفته مردمی در مساجد، می توان شیراز را به جایگاهی درخور برای نام سومین حرم اهل‌ بیت (ع) رساند.

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور «مهدی امیدبخش»، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مسئولان فرهنگی، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه سپاه فجر همراه بود، در خصوص برنامه های مشترک در مساجد هم اندیشی شد.

پایان پیام/ 130