تجليل آيت‌الله رئيسي از گروه سرود کانون سقاي حسين (ع) و دستور اعزام به مشهدالرضا (ع)

تجلیل آیت‌الله رئیسی از گروه سرود کانون سقای حسین (ع) و دستور اعزام به مشهدالرضا (ع)

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰
آيت‌الله رئيسي، رئيس‌جمهور ضمن قدرداني از گروه سرود کانون فرهنگي هنري سقاي حسين (ع)، به مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان هرمزگان دستور داد تا نسبت به اعزام اعضاي اين گروه سرود به سفر زيارتي مشهد مقدس اقدام کند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، چهاردهمین سفر استانی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری، روز پنج‌شنبه 23 دی ماه با ورود وی به استان هرمزگان آغاز شد.

 

رئیس جمهوری در این سفر که با حضور برخی اعضای کابینه از جمله وزرا و معاونین همراه بود ضمن بازدید از زیرساخت‌های استان و حضور در جلسات مختلف، با مردم، علما، خانواده شهدا و اقشار دیگر نیز دیدار داشت.

 

اما نکته قابل توجه این سفر دیدار جمعی از بچه های مسجد، با آیت الله رئیسی بود؛ نوجوانان گروه سرود کانون فرهنگی هنری «سقای حسین (ع):روستای حکمی شهرستان میناب که در حضور رئیس جمهور اقدام به اجرای سرودی به نام «ملت امام حسین (ع)» کردند و پس از اجرای سرود با وی دیداری کوتاه داشتند.


محور موضوعی سرود ملت امام حسین (ع) در مورد عملکرد استان هرمزگان در عرصه‌های مختلف فرهنگی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت بود. این سرود که در فرصتی کوتاه و با تمرین چهار ساعته در روز اجرا در محل استودیو حوزه هنری استان هرمزگان آماده شده بود، به بهترین شکل ممکن اجرا و با استقبال حاضران در همایش همراه بود.

 

آیت الله رئیسی پس از اجرای این سرود، ضمن دیدار با سرپرست و اعضای گروه سرود، از آنها قدردانی کرده و به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان دستور داد تا نسبت به اعزام اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری سقای حسین (ع) به سفر زیارتی مشهد مقدس اقدام کند.