توزیع ۸۸۰ پرس غذای گرم به همت خادمیاران بهشهری

توزیع ۸۸۰ پرس غذای گرم به همت خادمیاران بهشهری

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰
طاطیان گفت: به مناسبت یادبود شهدای گمنام شهرستان بهشهر و بزرگداشت نام و یاد فاطمه زهرا(س) توزیع ۸۸۰ پرس غذای گرم به همت خادمیاران بهشهری اجرایی شد.

«علی طاطیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: خادمیاران امام هشتم به رأفت و مهربانی حضرت وصل بوده و باید تجلی مهر و رحمت در خانواده و جامعه باشند و در این راستا اعضای کانون های خدمت رضوی با قوت پای کمک به نیازمندان هستند.

مدیر مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: با کمک خیران و اعضای کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان بهشهر و مراکز نیکوکاری، توزیع سبد معیشتی و مایحتاج عمومی با عنوان اجرای طرح کمک های مومنانه در طول سال و مناسبت های مختلف در دست اجراست .

 

طاطیان گفت: به مناسبت یادبود شهدای گمنام شهرستان بهشهر و بزرگداشت نام و یاد فاطمه زهرا(س) توزیع 880 پرس غذای گرم به همت خادمیاران بهشهری اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: در این کمک مومنانه 800 پرس غذای گرم به ارزش 250 میلیون ریال در بین خانواده های محروم و نیازمند بهشهر توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون های خدمت رضوی بهشهر یادآور شد: همه خادمیاران رضوی تلاش دارند تا در مقابل محرومان بخشنده و دست دهنده داشته باشند و در راه رضای حق و شادی امام رئوف قدم بردارند و معتقدیم که اکنون که در این راه قدم نهاده ایم باید شکرگزار این محبت الهی که جلوه‌ای از رحمت پروردگار در خدمت‌رسانی به مردم است؛ باشیم.

پایان پیام/ 175