اولین جلسه کمیته «مساجد» ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس برگزار می شود

اولین جلسه کمیته «مساجد» ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اعطای حکم مسئولیت کمیته «مساجد» ستاد دهه فجر فارس به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: اولین جلسه کمیته ۲۶ دی ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: شورای مرکزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس با ارسال حکمی مسئولیت کمیته «مساجد» ستاد دهه فجر استان را به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد محول کرده است که در این راستا برنامه های این کمیته با همکاری اعضا دنبال می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: در این کمیته شورای مدیریت قرآن و معارف صدا و سیما، سیاستگذاری ائمه جمعه، اداره کل های تبلیغات اسلامی و اوقاف و امورخیریه، ستاد های اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و سازمان های بسیج مساجد و محلات سپاه فجر و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز عضویت دارند.

وی با بیان اینکه اولین جلسه کمیته 26 دی ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور اعضا به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس برگزار و در خصوص برنامه های پیشنهادی یوم الله دهه فجر برای اجرا در مساجد هم اندیشی خواهد شد.

پایان پیام/ 130