مراسم وفات حضرت ام البنین(س) و تجلیل از مادران و همسران شهید در کانون منهاج نکا برگزار شد

مراسم وفات حضرت ام البنین(س) و تجلیل از مادران و همسران شهید در کانون منهاج نکا برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام قنبری از برگزاری مراسم وفات حضرت ام البنین(س) و تجلیل از مادران و همسران شهید در کانون منهاج نکا خبر داد و گفت: این برنامه در شب وفات این بانو با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا برگزار شد.

حجت الاسلام «جواد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در ایام وفات حضرت ام البنین(س) مراسم وفات این بانوی بزرگوار و تجلیل و تکریم از مادران شهید، شهید مدافع حرم حسین مشتاقی، مادر شهید ناصر ابراهیمی و همسر شهید میرعماد عمادی برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا افزود: بزرگداشت ایام و وفات حضرت ام البنین(س) با هدف بزرگداشت شعائر دینی شنبه 25 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا، با حضور و سخنرانی مادر شهید مدافع حرم حسین مشتاقی به میزبانی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم مادر شهید مدافع حرم حسین مشتاقی، با بزرگداشت نام و یاد شهدا گفت: شاید خیلی ها راحت از امام حسین(ع) و عزاداری ها رد می شوند؛ اما ملت امام حسین ذلت و تحریم نمی پذیرد.

مادر شهید مشتاقی یادآور شد: شهدا با الگوپذیری از امام حسین(ع) در این مسیر قرار گرفتند و ما به عنوان ملت امام حسین(ع) باید در مسیر این امام باشیم و با برخی مشکلات از ارزش ها دست برنداریم.

وی عنوان کرد: ما شهید دادیم و کسی هی اطلاعی از خانواده شهدا و مشکلات آنان ندارند و باید قدر بدانیم که با خون شهدا بها دادیم و بدانیم که خواسته شهدا ولایتمداری و با ولایت بودن است که رهبری خیمه و ستون انقلاب و نظام است و همه ما باید در مسیر ولایت و شهدا باشیم.

پایان پیام/ 175