آغاز مرحله نیمه نهایی فهمای ۱۴۰۰/ رقابت ۴۸۲ کانون برای راهیابی به فینال

آغاز مرحله نیمه نهایی فهمای ۱۴۰۰/ رقابت ۴۸۲ کانون برای راهیابی به فینال

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰
داوری مرحله نیمه نهایی انتخاب کانون های شاخص فهما بر مبنای رواق های دوازده‌گانه با حضور ۴۸۲ کانون راهیافته به این مرحله، آغاز شد و تا ۲۸ دی ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، داوری مرحله نیمه نهایی انتخاب کانون های شاخص فهما بر مبنای رواق های دوازده‌گانه از امروز (یکشنبه، 26 دی ماه) در ساختمان شهید سلیمانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شده است.

 

بنابر این گزارش، در این مرحله فعالیت ۴۸۲ کانونی که استان ها در رواق ها معرفی کرده اند، برسی می شود تا درنهایت قریب به 60 کانون شناسایی شوند و به مرحله پایانی راه بیایند. در هر یک از رواق ها، پنج کانون به مرحله نهایی راه می یابند.

 

ارزیابی مرحله نیمه نهایی کانون های فرهنگی هنری مساجد، از امروز به مدت سه روز و در روزهای 26، 27 و 28 دی ماه انجام می شود.

 

این گزارش می افزاید: داوری مرحله نهایی فهمای 1400 ویژه60 کانون منتخب با حضور شخصیت های برجسته فرهنگی دینی و از استادان حوزه و دانشگاه در روزهای 29 و 30 دی ماه صورت می گیرد تا رتبه های اول تا پنجم مشخص می شوند.

 

گفتنی است، در هر رواق کانون اول با عنوان برتر، کانون های دوم و سوم با عنوان شایسته تقدیر ویژه و کانون های چهارم و پنجم با عنوان شایسته تقدیر معرفی می شوند.

پایان پیام/ 9