ایمن سازی منازل در معرض خطر باران به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش

ایمن سازی منازل در معرض خطر باران به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰
مقتدری از ایمن سازی منازل مسکونی شهروندان در معرض خطر بارندگی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» «علی‌اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: بارش باران رحمت الهی در روزهای گذشته آغاز شده و شدت بارش ها برای روزهای آینده پیش بینی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: از این رو و به منظور کمک به خانواده های در معرض خطر بارندگی، بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» اقدامات جهادی خود را آغاز کرده اند.

 

وی بیان کرد: بچه های این مسجد در مدت نزول باران در آمادگی کامل به سر می برند تا مشکلات احتمالی به شهروندان به ویژه محرومان را در حد توان خود رفع کنند.

 

مقتدری عنوان کرد: بدین منظور ایمن سازی نسبی حدود 10 منزل مسکونی در معرض خطر ریزش تا کنون از سوی بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده و این مهم همچنان از سوی آنها ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خاطرنشان کرد: همچنین در صورت نیاز منازل به تعمیرات نیز بچه های مسجد در حد وسع و توان خود پای کار آمده و البته تا کنون به برخی از منازل که نیاز به تعمیر جزئی داشتند پشتیبانی صورت گرفته است.

 

مقتدری با اشاره به اینکه این فعالیت ها در بارندگی هفته های گذشته در گراش نیز انجام شده است، گفت: بچه های مسجد تا پایان بارندگی ها در آماده باش بوده تا در صورت بروز مشکلات احتمالی به کمک شهروندان بیایند.

 

پایان پیام/ 691