۹۵ درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند

۹۵ درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام برسیاه با بیان اینکه حدود ۹۵ درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند، گفت: فعالیت های فرهنگی در مساجد با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت امام جماعت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «موسی برسیاه» امروز (26 دی ماه) در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام تاکنون نقش ارزنده و مهمی در همه عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ایفا کرده اند.

 

مسئول رسیدگی به امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجد مامن و مکانی برای تربیت نسل انقلابی بود و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای ایفا کرد.

 

وی مساجد را یکی از پایگاه های اثرگذار انقلاب اسلامی دانست و افزود: برنامه های دهه فجر مساجد باید دارای خلاقیت و نوآوری باشند.

 

حجت الاسلام برسیاه از پخش گلبانگ تکبیر از ماذنه های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآور شد: سخنرانی به مدت 10 شب در 10 مسجد استان پیرامون تبیین، چگونگی شکل گیری و هدف از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مسئول رسیدگی به امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر برگزاری نمایشگاه در صورت امکان، گفت: ترویج و تبیین آرمان های انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه یک ضرورت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه حدود 95 درصد مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امام جماعت دارند، گفت: فعالیت های فرهنگی در مساجد با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت امام جماعت انجام می شود.

پایان پیام/ 82