اثر عضو کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» نامزد جایزه نهایی رویداد فیلم نامه نویسی «صاحب قلم» شد

اثر عضو کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» نامزد جایزه نهایی رویداد فیلم نامه نویسی «صاحب قلم» شد

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰
گواهیان گفت: فیلم نامه هنرمند مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نامزد دریافت جایزه نهایی رویداد فیلم نامه نویسی «صاحب قلم» شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: داوری نهایی نخستین رویداد فیلمنامه‌نویسی «صاحب قلم» انجام شد و نامزدهای دریافت جایزه نهایی مشخص شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در این فهرست نام «حسین‌حسین‌زاده جهرمی» فیلمنامه‌نویس جوان عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز به چشم می‌خورد.

 

وی بیان کرد: هیأت داوران مرحله نهایی این رویداد با بررسی ۳۵طرح راه‌یافته به این مرحله، ۱۰ اثر نامزد دریافت جایزه را اعلام کردند که نام حسین‌زاده جهرمی نیز در این فهرست است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه حسین‌زاده با فیلمنامه «نارسایی شدید» در این جشنواره شرکت کرده است، خاطرنشان کرد: وی پیش از این نیز در چند فستیوال و جشنواره ملی و بین‌المللی فیلم‌نامه، حائز رتبه برتر شده بود.

 

به گزارش شبستان، «صاحب قلم» رویدادی خلاقانه و نوین است که طی آن فیلمنامه‌نویسان جوان برای نگارش فیلمنامه متناسب با سفارش های تعریف شده در «سیمافیلم» فراخوان به همکاری می‌شوند.

 

در این رویداد نویسندگان و صاحبان ایده می توانند به شرط داشتن یک ایده چندخطی مناسب (پلات) برای نگارش فیلم و سریال تلویزیونی بر اساس موضوعات ارائه شده فراخوان دبیرخانه رویداد، ثبت نام کرده و با بهره مندی از کارگاه های آموزش مجازی آنلاین و آموزش های تخصصی فیلمنامه نویسی و ارائه بسته های محتوایی، ایده های چندخطی خود را به طرح های مناسب پرورش داده و در نهایت با ایجاد یک فضای رقابتی طرح های برتر مشخص شده و در اولویت تولید در مرکز «سیمافیلم» قرار می گیرند.

پایان پیام/ 691