برنامه هفتگی مساجد

برنامه هفتگی مساجد

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰
جلسه هفتگی و مجلس سخنرانی در تعدادی از مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، جلسه هفتگی در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

این جلسه با سخنرانی حیدر توکلی و با مداحی محسن طاهری، سید حامد سیدمحمد، اصغر مولایی، ابوالحسن مولایی، مصطفی اسدی، محمدگرمابدریی، مهدی رسول زاده، سیدعلی قادری، مقداد حسین زاده، علی نانکلی، محسن حیدرزاده در مسجد جامع باب الحوائج(ع) واقع در تهرانپارس، میدان رهبر روز 27 دی ساعت 20 برگزار می شود.

 

این مراسم در مسجد 14 معصوم(ع) واقع در فلکه سوم دولت آباد،خیابان مرادی با مداحی محمود رسولی و نادر نیکرویان در همین روز ساعت 20:30 برگزار می شود.

 

جلسه هفتگی در مسجد نوروزاده واقع در میدان خراسان،خیابان شهید طیب،خیابان شهید دهشادی با سخنرانی سیدفتاح چاووشی امروز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

در مسجد المهدی(عج) واقع در میدان قدس،خیابان شهید باهنر نیز  این مراسم ساعت 21 با مرثیه خوانی حسین نصیبی،خادم الحسینی،روح الله مزینانی برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، در مسجد حضرت علی اکبر(ع) واقع در سه راه آدران،قلعه میر،بلوار 25متری شهدا نیز جلسه هفتگی با سخنرانی حجت الاسلام حوائجی و با مرثیه سرایی محسن عراقی و حسن رضا قلی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 40