مراسم تجليل از مادران شهدای محله «سهل آباد» شیراز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» برگزار شد

مراسم تجلیل از مادران شهدای محله «سهل آباد» شیراز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰
مهدویان پور گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، از مادران شهدای محله «سهل آباد» شیراز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» تجلیل شد.

«محمدجعفر مهدویان پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدای محله یکی از برنامه هایی است که در طول سال به صورت مستمر و مکرر برگزار می شود که همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، طی مراسمی از مادران شهدای محله «سهل آباد» شیراز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شیراز افزود: این مراسم که در مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز برگزار شد با سخنرانی حجت الاسلام «احسان جلالی» و مداحی «ماشاءالله زمردیان» از مداحان اهل بیت (ع) همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های دیگری نظیر گروه سرود دختران، زیارت آل یاسین، روضه خوانی، برپایی سفره ختم صلوات و دعای گروهی برای سلامتی امام زمان (عج) توسط اعضای کانون اجرا شد.

مهدویان پور یادآور شد: در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» نیز برنامه دیدار با خانواده های شهدا و به ویژه مادرانی که در قید حیات هستند، برگزار شده است و تداوم دارد.

پایان پیام/ 130