تجلیل از مادران و همسران شهدا در قالب طرح «شکوه مادری» در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس

تجلیل از مادران و همسران شهدا در قالب طرح «شکوه مادری» در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در قالب طرح «شکوه مادری» برنامه های تکریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس اجرا شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از سال گذشته در کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود که در سال جاری این طرح به تکریم مادران شهدا اختصاص دارد و تحت عنوان «شکوه مادری» در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در قالب طرح «شکوه مادری» برنامه های دیدار با خانواده های معظم شهدا و تکریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس اجرا شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این مناسبت، خاطرنشان کرد: مراسم های عزاداری و سوگواری این بانوی مکرمه نیز در کانون های مساجد برگزار شد که با مرثیه سرایی و نوحه خوانی همراه بود.

حجت الاسلام امیدی همچنین گفت: ثواب تلاوت قرآن کریم در طرح «تلاوت نور» مساجد نیز در 13 جمادی الثانی به روح مطهر حضرت ام العباس (س) تقدیم شد.

پایان پیام/ 130