مسجد نقطه مشترک فعالیت های ستاد فهما با تبلیغات اسلامی/کارنامه درخشان بچه های مساجد در مقابله با کرونا مرهون هدایت روحانیون است

مسجد نقطه مشترک فعالیت های ستاد فهما با تبلیغات اسلامی/کارنامه درخشان بچه های مساجد در مقابله با کرونا مرهون هدایت روحانیون است

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه مسجد مهمترین نقطه مشترک فعالیت ستاد فهما و تبلیغات اسلامی است وبرکات این مکان قطعا منشا اثرات بسیاری در فعالیت های مشترک خواهد بود، گفت:تبلیغات اسلامی برای استقرار روحانی در مساجد فاقد امام جماعت کمک کار ستاد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «رجب نعمتی» امروز(۲۷دی) در دیدار با حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار عزیزی» مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان مازندران ضمن تبریک به مناسبت تصدی ایشان بر این منصب، اظهار کرد: هر کس در مسیر انقلاب است و برای این انقلاب زحمت کشیده، تربیت شده مسجد است و این برای ما مایه مباهات و خوشنودی است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با ااشره به فعالیت هزار و ۱۹۶کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد روستایی و شهری استان، افزود: امروز ما در کانون های مساجد سعی داریم تا در تمامی گروه های سنی برنامه داشته باشیم که در طرح ملی «فهما» نیز این مسیر دنبال می شود.

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه مسجد به عنوان معنوی ترین و مهمترین نقطه مشترک فعالیت ستاد فهما و تبلیغات اسلامی است که برکات این مکان قطعا منشا اثرات بسیاری در فعالیت های مشترک خواهد بود، ادامه داد: رکن اصلی و اساسی کانون های فرهنگی هنری در هر مسجد امام جماعت است که می طلبد تبلیغات اسلامی استان برای استقرار روحانی و طلبه های جوان و خوش ذوق و خوش فکر در تعدادی از کانون های فاقد روحانی کمک کار ستاد فهمای مازندران باشد.

 

وی با بیان اینکه ستاد فهمای استان تلاش دارد با استفاده از ظرفیت روحانیون و انجام فعالیت های فرهنگی، دینی، تربیتی و ... روح تحرک و نشاط معنوی در سطح محلات دمیده شود، گفت: از آغازین ساعات شیوع کرونا در استان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همراهی ائمه جماعات مساجد در قالب گروه های جهادی و مسجدی برای کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی برخط شدند.

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه بچه های مساجد استان با هدایت ائمه جماعات مساجد کارنامه درخشانی در تامین مایحتاج ضروری نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی و تامین لوازم بهداشتی حتی کپسول اکسیژن ویژه بیماران در قرنطینه خانگی دارند، افزود: همچنین با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) شهر مقدس قم بسته های گوشت قرمز در نوبت های مختلف بین نیازمندان توزیع کردند.

 

وی با بیان اینکه این کمک های مومنانه در قالب گوشت یا بسته هیا معیشتی که بین نیازمندان توزیع می شود با شناسایی بچه های مساجد هر محله اتفاق می افتد، خاطرنشان شد: امید است روحانیون محلات نیز همانند گذشته برای شناسایی نیازمندان واقعی و بهره مندی آنها از این کمک های مومنانه یاری رسان ستاد فهای مازندران باشند.

پایان پیام/ 286