برگزاری محفل انس با قرآن به صورت هفتگی در کانون «الزهرا (س)»

برگزاری محفل انس با قرآن به صورت هفتگی در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰
حضوری از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به صورت هفتگی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های قرآنی در رشته های مختلف به عنوان یک برنامه مداوم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: به جز کلاس های هم خوانی روخوانی و روان خوانی که همیشه در این کانون برگزار می شود برنامه های قرآنی دیگری نیز با حضور بچه های مسجد برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: از جمله فعالیت های قرآنی در این کانون که اخیراً برنامه ریزی و به اجرا در آمده، برگزاری محافل قرآنی است که به صورت هفتگی در حال انجام است.

 

حضوری ادامه داد: این برنامه هر هفته شنبه شب ها در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که ویژه نوجوانان و جوانان مسجدی است قاریان برجسته و اساتید قرآن کریم به تلاوت آیت کلام الله مجید می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، گفت: علاوه بر قاریان برجسته، قاریان نوجوان و جوان مسجدی عضو این کانون فرهنگی و هنری نیز آیاتی از قرآن را با صوت زیبا قرائت می کنند.

 

حضوری با اشاره به اینکه تا کنون چند جلسه از محفل انس با قرآن کریم در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است، اظهار کرد: این برنامه با استقبال بچه های مسجد برگزار شده است.

 

وی در پایان از عموم اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در محافل هفتگی قرآن کریم که شنبه شنب ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود، دعوت کرد.

پایان پیام/ 691