مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰
برگزاری جلسات هماهنگی برنامه های دهه فجر در مساجد، توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان، ختم قرآن کریم و دیدار با خانواده های شهدا از اهم اخبار کانون های مساجد استان زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، برگزاری جلسات هماهنگی برنامه های دهه فجر در مساجد، توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان، ختم قرآن کریم و دیدار با خانواده های شهدا از اهم اخبار کانون های مساجد استان زنجان است.

 

جلسه هماهنگی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و جشن کوثر با حضور هیئت امنای مساجد، مادحین و فعالان فرهنگی به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد.

لازم به ذکر است مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) شنبه ۲ بهمن بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد باب الحوائج (مصلای نماز جمعه) سلطانیه برگزار خواهد شد. در این مراسم به قید قرعه برای شرکت کنندگان هدایایی اهدا خواهد شد.

 

در راستای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا، توزیع گوشت گرم بین خانواده های کم درآمد در کانون حضرت زهرا(س) مسجد ابوذر ثمین انجام شد.

 

جشن میلاد سعادت حضرت زهرا(س) و قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام رضایی الوار و مداحی حاج سیدیوسف شبیری و حاج سید محمود حسینی روز پنج شنبه 30 دی ساعت 8 و 30 دقیقه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

همچنین در مسجد حسینیه اعظم زنجان مراسم جشن ختم قرآن دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی مدرسه باران برگزار شد.

 

حسینیه اعظم زنجان در روزهای اخیر که برف و کولاک راه های مواصلاتی زنجان را مسدود کرده بود میزبان بیش از ۲۰۰ نفر از در راه ماندگان بود.

 

خادمین این مجموعه با همکاری نیروهای هلال احمر استان زنجان از این هم وطنان پذیرایی کردند.

در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان نیز در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر جمعی از بچه های مسجد به دیدار با مادر شهید نجم الدین صادقی رفتند.

 

در این مسجد به همت خادمیاران رضوی 30 راس قربانی خریداری و ذبح شد و گوشت گرم متبرک یک کیلویی بین نیازمندان با حفظ کرامت و عزت نفس توزیع گردید.

 

پایان پیام/ 73