برگزاری اردوی کوهنوردی دسته جمعی در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری اردوی کوهنوردی دسته جمعی در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰
گواهیان گفت: اردوی کوهنوردی دسته جمعی با حضور گسترده بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله تفریحات مفرح بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزاری اردوهای کوهنوردی است که معمولا در روزهای تعطیل برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: گروه های مختلف این کانون فرهنگی و هنری، اردوهای کوهنوردی را به صورت جداگانه ویژه گروه های سنی برگزار می کنند و هر گروه برای خود در این زمینه برنامه های متنوع دارد.

 

وی بیان کرد: در اقدام جدید در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، اردوی دسته جمعی کوهنوردی ویژه بچه های مسجد در مقاطع مختلف سنی برگزار می شود.

 

گواهیان عنوان کرد: بچه های مسجد قصد دارند در این اردو به ارتفاعات کوه «تنگاب» رفته و یک روز شاد و مفرح را برای خود و دوستان شان رقم بزنند.

 

وی ادامه داد: این برنامه کوهنوردی قرار است روز جمعه اول بهمن ماه برگزار شود و بچه های مسجد می توانند با مراجعه به مسئول گروه خود برای شرکت در این اردو نام نویسی کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان عنوان کرد: اردوی دسته جمعی کوهنوردی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از ساعت 6 و 45 دقیقه صبح روز جمعه برگزار می شود.

پایان پیام/ 691