نماینده تام الاختیار ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر معرفی شد

نماینده تام الاختیار ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر معرفی شد

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸
طی حکمی از سوی حبیب رضا ارزانی، علیرضا دولت آبادی به عنوان عضو شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار آن اداره کل در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، در نشست مشترک «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر با «سید عباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی «علیرضا دولت آبادی» طی حکمی به عنوان عضو شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار آن اداره کل در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 

در متن این حکم که به امضای مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر رسیده آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تخصص و با توجه به معرفی جنابعالی از سوی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به موجب این حکم به عنوان عضو شورای فرهنگ و هنر و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار آن اداره کل منصوب می‌شوید.

 

امید است با توکل به حضرت باری تعالی و با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و استعدادها دستگاه های عضو شورا بتوانید زمینه خدمت رسانی بیشتر به مناطق روستایی و جامعه عشایر را فراهم آورید.

 

هماهنگی و هم‌افزایی لازم با سایر اعضا و دبیرخانه شورا در راستای ایجاد انسجام مضاعف و حرکت نظام مند مورد انتظار و تاکید است.

 

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند منان خواستاریم.

پایان پیام/ 82