مشارکت بچه های مسجد باب الحوائج شهرستان ابهر در اجرای برنامه های شاخص فرهنگی

مشارکت بچه های مسجد باب الحوائج شهرستان ابهر در اجرای برنامه های شاخص فرهنگی

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰
به گفته باقری، کانون فرهنگی و هنری نسیم مسجد باب الحوائج شهرستان ابهربا ۸۷ عضو دارای کتابخانه ای با بیش از ۲ هزار عنوان کتاب است و برنامه های خود را در بستر فضای مجازی دنبال می کند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری نسیم مسجد باب الحوائج شهرستان ابهر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری نسیم در سال 87 و با هدف توانمندسازی و آموزش گروه های مسجدی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توانسته است 78 نفر از اعضای فعال مسجد را عضو خود کند.

عباس باقری ادامه داد: این کانون دارای کتابخانه مخزن دار با بیش از 2 هزار عنوان کتاب در موضوع مختلف است و همچنین فضای مناسبی جهت مطالعه علاقمندان و دانش پژوهان در محل کانون ایجاد کرده است.

 

وی افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا برنامه های اوقات فراغت و کلاس های آموزشی متعدد و مناسب رده های سنی مختلف در این کانون برگزار می شد ولی با محدودیت های اعمالی، این ظرفیت ها به فضای مجازی منتقل شده و تنها بخشی از برنامه ها به صورت حضوری اجرا می شود.

به گفته باقری،  در سال جاری و با استفاده از ظرفیت کانون فرهنگی و هنری نسیم موفق شدیم با برنامه هایی همچون برگزاری نمایشگاه، مسابقات فرهنگی و هنری مانند مسابقات نقاشی، سه شنبه های تکریم، شنبه های کتاب، محافل قرآنی و ادبی را برگزار کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری نسیم در شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار نیازمند در دو مرحله، شرکت قابل توجهی از اعضاء در مسابقات و دوره های رویداد ملی فهما از دیگر فعالیت های به ثبت رسیده در این کانون است.

 

 

پایان پیام/ 73