حضور اکیپ سیار خون گیری در کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم دهستان ناصرآباد

حضور اکیپ سیار خون گیری در کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم دهستان ناصرآباد

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸
اکیپ سیار خون گیری پایگاه انتقال خون شهرستان میناب از صبح امروز در کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم مسجد صاحب الزمان(عج) مرکز دهستان ناصرآباد از توابع بخش جغین مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش جغین، اکیپ سیار خون گیری که هر شش ماه یکبار در کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم مستقر می شود، امروز برای سومین بار است که به مرکز دهستان ناصرآباد سفر می کند.

 

« مجید راستی »، مدیر کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم دهستان ناصرآباد در حاشیه استقرار این اکیپ به خبرنگار شبستان گفت: اکیپ سیار خون گیری پایگاه انتقال خون میناب از صبح امروز(20 آبان) در مسجد صاحب الزمان(عج) ناصرآباد مستقرار شده که تا کنون با استقبال خوب مردم بوده است.

 

وی با بیان اینکه کار خون گیری توسط این اکیپ تا غروب امروز ادامه خواهد داشت، افزود: اهالی برای اهدا خون باید کارت شناسایی عکس دار(کارت ملی و یا گواهینامه) همراه داشته باشند.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری لقمان حکیم دهستان ناصرآباد به روحیه همکاری و مشارکت اهالی ناصرآباد در امور خیر و عام المنفعه اشاره و عنوان کرد: مردم ولایت مدار و نجیب این دهستان همواره در کارهای نیک و خداپسندانه به صورت فعال مشارکت دارند.

 

وی افزود: اهدای خون به نوعی می تواند شکرگذاری به درگاه خداوند به پاس نعمت سلامتی فرد اهدا کننده باشد.

 

« حسن سالاری »، مسئول اکیپ سیار خون گیری مستقر در کانون فرهنگی هنری لقمان حکیم دهستان ناصرآباد نیز به شرایط افراد متقاضی اهدای خون اشاره کرد و گفت: حداقل سن برای اهدای خون 18 سال و حداقل وزن 50 کیلوگرم است.

 

 

وی از همراه داشتن کارت ملی به عنوان شرط اولیه اهدای خون یاد کرد و افزود: توصیه می شود که خون دهندگان از هرگونه استرس بپرهیزند، صبحانه و مواد غذایی قبل از اهدای خون، به صورت کامل و مفصل میل کنند.

 

گفتنی است؛ روستای ناصرآباد با هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز بخش جغین و ۷۰ کیلومتری مرکز شهرستان رودان قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/ 88