اجرای طرح «شنبه های کتاب» در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا

اجرای طرح «شنبه های کتاب» در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸
قنبری از اجرای طرح « شنبه های کتاب» در مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) نکا خبر داد.

«مصطفی قنبری» امروز دوشنبه ( 20 آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با تأکید بر ترویج کتاب و کتابخوانی در مساجد و در بین مسجدی ها گفت: طرح «شنبه های کتاب» در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا و به همت و تلاش امام جماعت و همکاری کانون فرهنگی و هنری منهاج این مسجد اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) نکا اظهار کرد: براساس این طرح، در اولین روز از هفته، بعد از اقامه نماز، کتاب های مفید در زمینه های مختلف همچون شعر، رمان، داستان و ... با در نظر گرفتن رده های سنی و نیازهای بومی منطقه انتخاب و به افراد معرفی می شود.

 

قنبری افزود: شنبه های کتاب در مسجد در واقع می خواهد فرهنگ کتابخوانی را در بین نسل های مختلف و به خصوص جدید توسعه دهد.

 

وی بیان کرد: معرفی مؤلف، ناشر، عنوان، تعداد صفحات و موضوعات مختلف کتاب در نظر گرفته شده و همچنین قرائت بخش هایی از کتاب برای افراد حاضر و بیان نکات کلیدی، مهم و طلایی از جمله موارد مهم در معرفی کتاب در مسجد است.

 

قنبری تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن به کتابخانه های مساجد کشور، احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی و تقویت فعالیت های مردمی از مهم ترین اهداف اجرای طرح «شنبه های کتاب» در مساجد است.

پایان پیام/ 175