هشتمین مرحله طرح نذر قربانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

هشتمین مرحله طرح نذر قربانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۰
دولت آبادی با اشاره به هشتمین مرحله از طرح نذر قربانی در استان گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)، یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم دو کیلویی با اولویت مادران سرپرست خانوار در سطح استان، توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «علیرضا دولت آبادی» گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و در هشتمین مرحله از طرح نذر قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم میان مادران در سطح استان توزیع خواهد شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: امروز ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت‌های موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا هشتمین مرحله از طرح نذر قربانی را در استان برگزار خواهد کرد.


وی افزود: در این طرح که با عنوان مهمانی مادران به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار خواهد ۱۲۰۰بسته گوشت گرم دو کیلویی در سطح استان توزیع خواهد شد.


دولت‌آبادی عنوان کرد: این طرح با اولویت مادران سرپرست‌ خانوار در میان شهرستان‌های منتخب لنده، گچساران، دنا و مارگون اجرا خواهد شد که  کانون معین مقداد استان، مسئولیت اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.


وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری جشن‌های مختلف در سطح معابر و مساجد، برگزاری سرودهای خیابانی، تجلیل از مادران شهدا و تجلیل از مادران دارای فرزند معلول از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) هستند.

پایان پیام/ 630