توزیع ۳۰۰ بسته گوشت گرم در شهرستان دنا

توزیع ۳۰۰ بسته گوشت گرم در شهرستان دنا

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۰
رابط امور کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دنا با اشاره به مرحله هشتم از طرح نذر قربانی در این شهرستان، گفت: ۳۰۰ بسته گوشت گرم دو کیلویی با اولویت مادران سرپرست خانوار در سطح شهرستان دنا و بخش بزرگ پاتاوه توزیع شد.

«عبدالحسین کوثری» عصر امروز (2 بهمن ماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حمایت‌های مؤسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، هشتمین مرحله از طرح «نذر قربانی» در استان برگزار شد.

 

رابط ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دنا گفت: در این طرح که با عنوان «میهمانی مادران» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار شد، ۲۷۰ بسته گوشت گرم دو کیلویی عصر امروز در سطح بخش پاتاوه و دهستان سادات محمودی توزیع شد.

 

کوثری ادامه داد: این طرح با اولویت مادران سرپرست ‌خانوار در میان کانون های فرهنگی هنری روستاهای بخش پاتاوه و دهستان سادات محمودی، در مسجد اعظم امام زین العابدین علیه السلام بن زرد سفلی بین مدیران کانون ها توزیع شد که کانون معین مقداد استان مسئولیت اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

پایان پیام/ 82