ادای احترام اعضای کانون امام علی(ع)ساری به مقام شامخ مادر شهید نوروزی

ادای احترام اعضای کانون امام علی(ع)ساری به مقام شامخ مادر شهید نوروزی

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۰
نیرین گفت: جمعی ازاعضای خیریه ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین (ع) و کانون امام علی (ع) ساریبه مناسبت ولادت حضرت زهراس) با حضور در بیت شهید امنیت «مصطفی نوروزی» به مقام شامخ مادر این شهید والامقام ادای احترام کردند.

«محمدعلی نیرین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار کرد: به رسم یک سنت حسنه در شب ولادت دردانه نبی مکرم اسلام حضزت فاطمه زهرا(س) جمعی ازاعضای خیریه ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین (علیه السلام) و کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه‌السلام) کوی طبرستان به همراه امام جماعت مسجد با حضور در بیت شهید امنیت «مصطفی نوروزی» به مقام شامخ مادر ادای احترام کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری با اشاره به تکریم مادر شهدا افزود: اعضای این کانون  در این دیدار صمیمی، صبر و ایثار مادر شهید نوروزی را ستودند و مورد تکریم قرار دادند.

 

وی یادآورشد: در این دیدار که پدر و مدر و همسر شهید حضور داشتند والدین شهید خاطراتی از شهید را بیان و در پایان وصیت نامه شهید رو به رسم یادگار به مهمانان هدیه دادند.

 

به گزارش شبستان،شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» که همزمان با ایام شهادت امام هادی(ع) در استان سیستان بلوچلستان حین انجام ماموریت در کنارک آب های خلیج چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد،(2اسفند) به صورت خودرویی و با حضور گسترده مردم شهید پرور ساری مرکز مازندران از حسینیه عاشقان کربلا تا آرامگاه ملامجدالدین تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری برپیکر مطهر این شهید والامقام، مراسم خاکسپاری شهید مصطفی در جوار شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» انجام شد.

پایان پیام/ 286