اختتامیه طرح «شکوه مادری» برگزار می شود

اختتامیه طرح «شکوه مادری» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰
براتی از اختتامیه طرح شکوه مادری همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت: در این مراسم از مدیران کانون هایی که بیش از سه فرزند دارند و نیز مادران شهدا تقدیر به عمل می آ‌ید.

«حسین براتی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اختتامیه طرح «شکوه مادری» که به همت ستاد فهمای استان تهران اجرا شده است،خبر داد و اظهار کرد:این طرح  از ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ در استان تهران با هدف تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان  تهران اجرا شده است و امشب سوم بهمن ماه اختتامیه این طرح همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: قرار است در این مراسم اختتامیه از ۵ بانویی که مدیر کانون فرهنگی هنری هستند و دارای بیش از سه فرزند هستند و نیز مادران شهدا تقدیر به عمل آید.

 

وی ادامه داد: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در جنت آباد شمالی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد فهمای استان تهران برگزار می شود.

 

براتی خاطرنشان کرد: طرح«شکوه مادری» با هدف تجلیل از مادران و معرفی بانوان اسوه و الگو انجام می شود و در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

 

پایان پیام/ 40