حلقه های چهره به چهره مهدوی در کانون امیرالمومنین کرمانشاه

حلقه های چهره به چهره مهدوی در کانون امیرالمومنین کرمانشاه

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸
همزمان با آغاز امامت و ولایت امام عصر، حلقه های چهره به چهره مهدویت و انتظار در کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین برگزار شد.

«محمد نظری» با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ انتظار و آشنایی بیش از پیش اقشار مختلف مردم با امام زمان(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با آغاز دوران امامت حضرت اباصالح المهدی(عج)، نشست های مهدوی و‌حلقه های چهره به چهره مهدویت و انتظار در مسجد امیرالمومنین دولت آباد دایر شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده جهت حضور مبلغان متخصص در این حوزه جهت تبیین فرهنگ انتظار، افزود: در راستای معرفت افزایی و آشنایی بیش از پیش مردم به ویژه نسل جوان و‌نوجوان با ابعاد مختلف نهضت جهانی امام زمان(عج) از مدرسین مرکز مهدویت قم دعوت به عمل آمده است.

 

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی کانون های مساجد حرکت در این مسیر و‌فراهم ساختن زمینه های ظهور است، تصریح کرد: هر مسلمانی باید نسبت به امام عصر خود معرفت و شناخت داشته باشد.

 

نظری،‌ یادآور شد: این ایام فرصت بسیار خوبی برای تقویت بنیه اعتقادی مردم، انس و الفت بیش از پیش آنان با حضرت مهدی، بیان وظایف منتظران و زمینه سازی برای تحقق نهضتی است که اتصال پرچم سرخ عاشورایی به پرچم سبز انتظار را می دهد.

پایان پیام/ 81