سرکشی به منزل هفت شهید همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا (س)

سرکشی به منزل هفت شهید همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰
مهدویان پور گفت: در راستای ادای دین به خانواده گرامی شهدا و به ویژه مادران معزز شهدا اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شب گذشته با حضور در منزل هفت شهید، از مادران این شهدا دلجویی کردند.

«محمدجعفر مهدویان پور» ضمن تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در راستای ادای دین به خانواده گرامی شهدا و به ویژه مادران معزز شهدا اعضای کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شب گذشته با حضور در منزل هفت شهید، از مادران این شهدا دلجویی کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» مسجد جامع «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز اضافه کرد: در این بازدید و سرکشی ها اعضای کانون در منازل شهیدان «ظاهر احمدی»، «سرور نظری»، «رمضان رسولی» «ظاهر حسینی» از شهدای مدافع حرم محله «سهل آباد» حضور یافتند.

وی افزود: همچنین در ادامه اعضای کانون در منازل شهیدان «حسن زارع»، «داریوش قلی پور» و «صمد یاری» از شهدای دفاع مقدس حضور پیدا کردند و روز مادر را به مادران شهدا تبریک گفتند.

مهدویان پور ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، به مادران شهدا، اظهار کرد: مادران شهدا به عنوان اسوه صبر و ایثار، در مسیر حضرت زهرا (س) گام بر می دارند.

وی گفت: در پایان با اهدای بسته های متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) و شیرینی، از مادران شهدا تجلیل و به مقام شامخ آنها  ادای احترام شد.

پایان پیام/ 130