جشن‌های میلاد حضرت زهرا(س) در ۳۲ کانون فرهنگی هنری فومن برگزار شد

جشن‌های میلاد حضرت زهرا(س) در ۳۲ کانون فرهنگی هنری فومن برگزار شد

تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰
نیک‌انجام گفت: همزمان با فرا رسیدن فرخنده میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، جشن‌های ولادت حضرت در ۳۲ کانون فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار شد.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت بانو حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر، جشن هایی در 32 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان همراه با برنامه های شاد و متنوع قرائت قرآن، سخنرانی، مسابقه و مولودی خوانی، برگزار شد.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به مقام و منزلت حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت زهرا (س) از چنان جایگاه والایی برخوردار است که وجود نازنین ایشان نه تنها الگوی زنان و دختران مسلمان است، بلکه الگوی تمام مسلمان اعم از زن و مرد است.

 

وی گفت: ترویج اخلاق ، وفاداری، مهربانی و بسیاری ارزش های الهی دیگر سبب شده است که ما این بانوی بزرگوار را همواره الگوی خود بدانیم .

 

نیک‌انجام تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در دوران خود، مسئولیتی بزرگ در تحقق اهداف و برنامه‌های اسلام داشت و با رعایت اخلاق نیکو و پسندیده یار و یاور پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص) و بعد از ایشان امیرمومنان حضرت علی (ع) بود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه همچنین جشن میلاد حضرت زهرا(س) امروز با مشارکت بسیج خواهران فومن در این اداره برگزار شد خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فومن در مناسبت‌های ملی و مذهبی، برنامه‌های مختلف و متنوعی را در دستور فعالیت های خویش قرار می‌دهد تا هر چه بیشتر اقشار محتلف مردم با سیره بزرگان دین، مانوس شوند. 

 

 

پایان پیام/ 526