برگزاری مسابقه کتابخوانی «مادرانه» از سوی کانون شهید روحی

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مادرانه» از سوی کانون شهید روحی

تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰
مسابقه کتابخوانی«مادرانه» از سوی کانون شهید روحی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود.

«علی اکبر روحی گل خطمی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی«مادرانه» خبر داد و گفت:این مسابقه کتابخوانی از کتاب مادرانه «تاملی در مقام مادری و اهمیت فرزند آوری» نوشته حجت الاسلام نظافت برگزار می شود.

 

مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی شهید روحی بیان کرد: این مسابقه به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی و  با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و  تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی استان با اهدای جوایز ارزنده از قبیل 250میلیون ریال جایزه بن کارت خرید و هدایای فرهنگی صورت می پذیرد.

 

وی با اشاره به نحوه شرکت در این مسابقه کتابخوانی گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند پس از ثبت نام با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه اقدام به ورود نمایند و در صفحه ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را مشاهده و در آن شرکت نمایند.

 

 

وی ادامه داد:علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا 27 فروردین 1401 مهلت دارند و برای خرید کتاب این مسابقه که از تخفیف 35درصدی برخوردار است، عدد یک را به سامانه 30002138 ارسال کنند.

 

- لینک ثبت نام در سامانه

http://www.m-ketab.ir/account/register

- لینک ورود به سامانه

http://www.m-ketab.ir

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸  در ساعات 18 الی 20 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

پایان پیام/ 40