انتشار ویژه نامه «کوثر ولایت» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

انتشار ویژه نامه «کوثر ولایت» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰
شفیعی از انتشار ویژه نامه «کوثر ولایت» همزمان با ایام ولادت باسعادت دخترگرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و همچنین فرخنده میلاد حضرت امام خمینی (ره) به خصوصیات اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بی بدیل زنان جهان اشاره کرد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در آموزه‌هاى دینى برترین الگویى كه براى زنان معرفى شده، حضرت فاطمه زهرا علیها السلام است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه حضرت زهرا (س) یک الگوی برتر دین اسلام محسوب می‌شود، افزود: امروز متأسفانه برخی از ابعاد زندگی‌شان به درستی به جامعه ارائه نشده است و این موجب شده تا افراد آگاهی و آشنایی کمتری از سیره عملی پیشوایان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سیره فكرى و عملى حضرت زهرا سلام الله علیها در مدت كوتاه، اما پربركت زندگى به‌طور كامل برگرفته از متن مكتب وحى بوده است، خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س ) در حقیقت آیینه تمام نماى ارزش‌ها، فضیلت‌ها، حماسه‌ها و اندیشه‌ها می باشد و امروز نه فقط الگو و اسوه زنان، بلكه اسوه همه مردان و زنان جهان در همه زمان‌ها به شمار مى‌آید و تمام مردان و زنان مسلمان و غیرمسلمان مى‌توانند ابعاد ارزشى، اخلاقى و حماسى آن حضرت را با توجه به شرایط و مقتضیات روز، در زندگى خود پیاده كنند و در مسیر فضیلت، علم و كمال پیش روند.

شفیعی با بیان اینکه زنان با پذیرش مسئولیت انسان سازی و تربیت فرزندان، یکی از مراحل حساس تکامل بشریت را به عهده دارند، تصریح کرد: شهدای والامقام کشور عزیزمان در واقع ثمره تربیت مادرانی هستند که از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگو و سرمشق گرفته اند و با سیره تربیت اهل بیت (ع) از دامان این زنان مردانی به پا خاستند که با عملشان در مقام شهادت ماندگار شدند.

وی ابراز امیدواری کرد مادران و زنان، زندگانی حضرت زهرا (س) را الگو و سرلوحه قرار داده تا بتوانند فرزندان سالم تربیت و تحویل جامعه بدهند، چرا که تربیت فرزندان سالم و بانشاط یکی از مهمترین راه های پیشرفت جامعه کنونی ماست.

شفیعی در پایان به انتشار ویژه نامه «کوثر ولایت» همزمان با ایام ولادت با سعادت دخترگرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون اشاره و تصریح کرد: در این ویژه نامه مطالبی همچون همسرداری حضرت فاطمه (س)، مهمترین وظایف فرزندان نسبت به والدین و ... منتشر شده است.

پایان پیام/ 130