سایت جشنواره شیران علوی راه اندازی شد

سایت جشنواره شیران علوی راه اندازی شد

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: به منظور سهولت در امر ثبت نام ورزش دوستان، سایت جشنواره شیران علوی در بستر فضای مجازی به آدرس www.shiranalave.ir راه اندازی شده است.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، دومین جشنواره شیران علوی را یکی از تازه ترین فعالیت های کانون امام علی (ع) برشمرد و گفت: ثبت نام این جشنواره ورزشی از امروز آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد و بخش رقابتی آن که شامل مسابقات ورزشی است در دهه فجر اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت زمان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره شیران علوی را ۲۰ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: به منظور سهولت در امر ثبت نام ورزش دوستان، سایت جشنواره شیران علوی در بستر فضای مجازی به آدرس www.shiranalave.ir راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی سایت جشنواره شیران علوی زمینه ای را فراهم می کند تا فعالیت های جشنواره به طور مستمر در این سایت ثبت شود و در اختیار شرکت کنندگان قرار بگیرد.

میجانی ابراز کرد: ورزش دوستان با مراجعه به قسمت های مختلف این سایت می توانند از  تاریخچه برگزاری و آئین نامه جشنواره شیران علوی مطلع شده و همچنین در رشته های مورد علاقه ورزشی خود ثبت نام کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت یادآور شد: استقبال بی نظیر ورزش دوستان از اولین جشنواره شیران علوی که سال گذشته برگزار شد انگیزه ای ایجاد کرد تا برگزاری دومین مرحله از این جشنواره در دستور کار فعالیت های کانون امام علی (ع) قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امسال جشنواره شیران علوی با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، اداره آموزش و پرورش جیرفت، اداره ورزش و جوانان، پایگاه های مقاومت بسیج امام علی (ع) و هیئت دو میدانی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

میجانی اظهار کرد: بخش رقابتی دومین جشنواره شیران علوی در رشته های بازی در خانه، فوتسال، دومیدانی، طناب زنی و دارت برای رده های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود و دختران و پسران ورزشکار می توانند در رشته های مورد علاقه این مسابقات شرکت کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با یادآوری این مطلب که سال گذشته قریب ۳۰۰ نفر در بخش رقابتی جشنواره شیران علوی شرکت کردند، اضافه کرد: این تعداد شرکت کننده در رشته های فوتسال، دو میدانی، دارت، طناب کشی و بازی در خانه به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: سال گذشته در آئین اختتامیه این جشنواره از ۲۵ نفر برتر در رشته بازی در خانه، ۳ نفر خانم در رشته دو میدانی، ۳ نفر خانم در رشته دارت، ۳ تیم برتر فوتسال، ۳ نفر آقا در رشته دو میدانی با هدایایی نظیر مدال، کاپ، جوایز نقدی و بن خرید کالای ورزشی تجلیل شد.

میجانی در خاتمه با بیان این مطلب که امسال نیز برای برگزیدگان جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است، گفت: از همه ورزشکاران و ورزش دوستان برای شرکت در دومین جشنواره شیران علوی جنوب کرمان دعوت می کنم.
 

پایان پیام/ 586