حمایت معیشتی مسجد جامع منصوریه از ۴۰۰ خانواده محروم

حمایت معیشتی مسجد جامع منصوریه از ۴۰۰ خانواده محروم

تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام موسوی درچه‌ای با بیان اینکه مسجد جامع منصوریه ۴۰۰ خانواده محروم را تحت پوشش دارد، گفت: تهیه جهیزیه ،سیسمونی و توزیع بسته‌های معیشتی ازجمله خدمات مسجدی‌ها برای این خانواده‌ها است.

حجت الاسلام «سید روح الله موسوی درچه ای» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و فعالیت های مسجد جامع منصوریه شهرری، اظهار کرد: مسجد منصوریه از مساجد فعال شهرری است که در طول 14 سال اخیر که من امام جماعت این مسجد بوده ام، همواره محرومیت زدایی یکی از برنامه های این مسجد بوده است.

 

امام جماعت مسجد جامع منصوریه شهرری با بیان اینکه این مسجد 400 خانواده محروم را تحت پوشش دارد، تصریح کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تهیه سیسمونی، پرداخت هزینه های درمان و جراحی اقشار بی بضاعت، توزیع بسته های معیشتی بخشی از خدماتی است که برای این اقشار انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مسجد جامع منصوریه از مساجد فعالی است که توانسته بسیاری از جوانان را جذب این مسجد کند، افزود: معتقدم که برخورد شایسته امام جماعت با جوان و نیز جاذبه مند کردن مسجد می توان موجب حضور گسترده نوجوان و جوان در مسجد شود، در همین راستا یکی از برنامه های ما برای رونق حضور نوجوانان و جوانان به مسجد، برگزاری مسابقات مختلف و اهدای جوایزی به آنها است تا از این طریق بتوانیم حضور آنها در مسجد پررنگ کنیم.

 

موسوی درچه ای رسیدگی به مشکلات مردم را عامل دیگری دانست که می تواند موجب رونق مساجد باشد و افزود: برگزاری مراسم عقد در مسجد، رسیدگی به اختلافات و مشکلات مردم و ارایه مشاوره های خانواده بخش دیگری از فعالیت های این مسجد است.

 
 
امام جماعت مسجد جامع منصوریه شهرری برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و احکام شرعی، ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگسازی حجاب و عفاف، منبرهای چند دقیقه ای را از دیگر رویکردهای این مسجد برشمرد و خاطرنشان کرد: در کارآفرینی و اشتغال نیز توانسته ایم برای بچه های مسجد با مسئولین مختلف رایزینی داشته و برای جوانان فرصت اشتغال فراهم کنیم.

 

پایان پیام/ 40