برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۰
رضا زاده گفت: مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز روز ۷ بهمن در مسجد وآرامگاه «نور» برگزار شد.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز روز 7 بهمن در مسجد وآرامگاه «نور» برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط «نازنین رمضانی»، نوجوان کلاس قرآن شروع شد و سپس با مداحی خانم «کاشانی» و گروه سرود جوانان مسجد و آرامگاه «نور» برگزار شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: در این مراسم به 30 نفر از دخترخانمهای گروه سرود جوانان و نوجوانان  30 عدد گل سر اهدا شد.

وی اعلام کرد: در این مراسم، خانم «اقتصادی»، استاد سطح سه حوزه پیرامون فضایل حضرت زهرا (س) مطالبی ارائه کرد و اسوه و نمونه بودن ایشان و اینکه سه روز با آب افطار کردند و غذای خود را به مسکین و فقیر و اسیر هدیه دادند و خداوند نیز سوره «انسان» را نازل فرمودند اشاره کرد.

رضازاده ادامه داد: در این مراسم همچنین 10 هدیه ویژه فعالان هیئت «متحده فاطمیون» به مناسبت روز زن اهدا شد و 15 چادر و مقنعه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) به گروه جوان سرود تقدیم شد و در این برنامه کیک تولد حضرت فاطمه (س) نیز تهیه و توزیع شد.

پایان پیام/ 664