دیدار تیم های فوتبال ایران و عراق در کانون «دوستان آسمانی» پخش شد

دیدار تیم های فوتبال ایران و عراق در کانون «دوستان آسمانی» پخش شد

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰
گواهیان گفت: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا در کانون فرهنگی و هنری ‌«دوستان آسمانی» پخش شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در گروه A رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در مرحله سوم، تیم ملی ایران به مصاف تیم ملی عراق رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ایران به پایان رسید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه دیدار تیم ایران در مقدماتی جام جهانی در این کانون فرهنگی و هنری به صورت زنده و با حضور بچه های مسجد پخش شده است، افزود: بچه های مسجد دیدار تیم های ایران و عراق را هم به صورت جمعی به تماشا نشستند.

 

وی بیان کرد: پخش این دیدار در حسینیه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شد و بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به تماشای این بازی نشستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: برنامه ریزی برای پخش این رویداد مهم ورزشی در کانون «دوستان آسمانی» به همت بچه های مسجد در گروه نوجوانان «امام هادی (ع)» انجام شد که از آنها نیز قدردانی می شود.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دیدارهای دیگر تیم ملی فوتبال ایران در رویدادهای مختلف به ویژه مقدماتی جام جهانی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به طور زنده پخش شده بود.

 

به گزارش شبستان، تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه در 6 مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه A منطقه آسیا توانست مقابل تیم‌های سوریه (2بار)، عراق، امارات و لبنان به پیروزی دست پیدا کند و به تساوی برابر کره جنوبی برسد، در دیدار روز پنجشنبه خود هم با نمایشی کاملا برتر و عملکردی هجومی از سد عراق عبور کرد و با گلی که «مهدی طارمی» در دقیقه 48 به ثمر رساند، سه امتیاز دیگر به دست آورد تا زودتر از همیشه صعودش به جام جهانی را قطعی کند.

پایان پیام/ 691