دیدار نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)» با خانواده شهید مهربان

دیدار نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)» با خانواده شهید مهربان

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰
حضوری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با خانواده شهید «مهدی مهربان» دیدار کردند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله اولویت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، پرداختن به مسئله شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: از این رو فعالیت های متعددی در قالب های گوناگون و با هدف تبیین سیره و روش شهدا، تداوم فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و زنگه نگه داشتن یاد شهدا در این کانون برگزار می شود.

 

وی برگزاری یادواره شهدا را از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برشمرد و عنوان کرد: این برنامه در طول سال ویژه بچه های مسجد و همچنین به صورت گسترده و عمومی برگزار می شود.

 

حضوری همچنین دیگر برنامه شهدایی این کانون فرهنگی و هنری را دیدار با خانواده شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: بچه های مسجد حضور در منزل شهدا و دیدار با پدر، مادر و خانواده آنان را در برنامه خود دارند چرا که حاصل این دیدارها را درسی از معنویت و اخلاص می دانند.

 

وی با اشاره به اینکه گروه های مختلف این کانون به نام شهدا نامگذاری شده است، تصریح کرد: بدین سبب بچه های مسجد در گروه «شهید مهدی مهربان» در اقدامی به منزل شهید رفته و با خانواده وی دیدار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: در این که با حضور پرشور نوجوانان مسجدی همراه بود ضمن تجلیل از رشادت های آن شهید بزرگوار، توشه راه و مسیر زندگی خود را از بیان ویژگی ها و شاخصه های شهید در کلام خانواده اش برگرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار حجت الاسلام مهربان (امام جمعه کردیان) برادر این شهید گرانقدر نیز حضور داشت و از بچه های مسجد به سبب این اقدام زیبا در قدرشناسی از والدین و خانواده شهدا تجلیل کرد.

 

 

پایان پیام/ 691