برگزاری سلسله نشست‌های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد

برگزاری سلسله نشست‌های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰
دبیر قرارگاه مسجد گروه رسانه ملی از برگزاری سلسله نشست های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد، گفت: این نشست‌ها در مساجد سطح شهر تهران از جمله مسجد حسین شهید(ع)، الزهرا(س) و امام حسن عسکری(ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: مهدی حاجی از برگزاری سلسله نشست های تبیین رسانه تراز انقلاب با محوریت مساجد خبر داد و اظهار کرد: گام نخست انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفته و اکنون نیز در گام دوم انقلاب اسلامی باید با تقویت جایگاه مساجد و اصلاح کارکردهای مختلف آن، گام دوم را نیز محقق کنیم.

 

دبیر قرارگاه مسجد گروه رسانه ملی در تشریح ضرورت و اهداف برگزاری این نشست ها بیان کرد: این نشست ها که با هدف تبیین اهمیت جایگاه رسانه در گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت مساجد خواهد بود، در تلاش است تا برخی از مفاهیم و نگاه های مقام معظم رهبری در حوزه رسانه را تبیین نماید.

 

وی افزود: مساجد یکی از مراکز بسیار مهم و نمادهای اسلامی در جامعه می باشد و بهترین مکان برای مسائل رسانه ای است، بر همین اساس با توجه به اینکه ضروری است که رسانه ها مردم‌پایه شوند و حتما باید نقش مساجد و اهالی آن گسترده تر در نظر گرفته شود.

 

حاجی تاکید کرد: سلسله نشست های تبیین رسانه تراز انقلاب اسلامی در مساجد مختلف شهر تهران و شهرستان های آن با حضور فعالان رسانه ای محله ها، بسیجیان و علاقه مندان به حوزه رسانه برگزار می شود.


گفتنی است، این نشست ها در مساجد سطح شهر تهران از جمله مسجد حسین شهید(ع)، الزهرا(س) و امام حسن عسکری(ع) برگزار می شود.

پایان پیام/ 9