برپایی میز خدمت/ جشن ملی فجر ۱۴۰۰ برگزار می شود

برپایی میز خدمت/ جشن ملی فجر ۱۴۰۰ برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری جشن ملی فجر ۱۴۰۰ همزمان با شب ۱۲ بهمن در مسجد فاطمه الزهرا(س) رشت خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به مردمی برگزار شدن جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مساجد اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد، دستاوردهای انقلاب را با ابزار هنر برای مردم به ویژه نسل جدید بازگو کرده تا فرهنگ انقلاب را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری برنامه‌های مردمی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمامی مساجد و اماکن مذهبی خبرداد گفت: در این راستا جشن انقلاب در قالب برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد هر شب به همت یک دستگاه عضو کمیته مساجد به صورت ویژه در مساجد منتخب شهر برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری جشن ملی فجر ۱۴۰۰ به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در شب ۱۲ بهمن خبر داد و افزود: این جشن ملی دوشنبه(۱۱ بهمن) همراه با اقامه نماز مغرب و عشا با حضور فرماندار رشت در مسجد فاطمه الزهرا(ع) مسکن مهر رشت برگزار می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد با اشاره به برپایی میز خدمت با مشارکت فرمانداری جهت پاسخگویی به مطالبات مردم در این جشن ملی تصریح کرد: اجرای تئاتر طنز «خانواده پرماجرا»، اجرای سرود، سخنرانی، مولودی خوانی و برگزاری مسابقه از برنامه‌های جنبی این جشن ملی استکه از ساعت ۱۶ عصر آغاز می‌شود.

 

 

پایان پیام/ 84