برگزاری مسابقه «گام دوم انقلاب» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

برگزاری مسابقه «گام دوم انقلاب» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
مقتدری گفت: مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» همزمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش برگزار می شود.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود:  انقلاب اسلامی  در گام دوم خود، در چارچوب نظریه نظام انقلابی و تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند.

 

وی با قدردانی از همکاری دیگر ارگان های فرهنگی شهرستان گراش برای برگزاری این مسابقه، عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا 15 بهمن ماه فرصت دارند تا مشخصات فردی خود را ارسال کنند.

 

مقتدری به شیوه برگزاری مسابقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقه «بیانیه گام دوم انقلاب» به صورت مجازی و در تاریخ 21 بهمن ماه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در پایان نیز به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می شود، گفت: یک کارت هدیه چهار میلیون ریالی هدیه نفر اول مسابقه، پنج کارت هدیه 2 میلیون ریالی و دیگر جوایز نفیس برای برگزیدگان شرکت در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/ 691