پویش نقاشی کانون «دوستان آسمانی» با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد

پویش نقاشی کانون «دوستان آسمانی» با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
گواهیان گفت: پویش نقاشی «مادر تجلی عشق» در کانون «دوستان آسمانی» با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش نقاشی «مادر تجلی عشق» که به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) به اجرا در آمده بود با معرفی برگزیدگان خاتمه یافت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در این پویش از کودکان خواسته شده بود نقاشی های خود با موضوع «مادر» را به تصویر کشیده و ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این پویش را کودکان زیر 10 سال تشکیل می دادند، خاطرنشان کرد: نقاشی های ارسال شده به این پویش در قالب مدادرنگ، آبرنگ، گواش و... بوده است.

 

گواهیان گفت: در پایان نیز «پوریا حسینی»، «محمدحسین کشکویی»، «برسام پارسی»، «امیرعلی شریفی مقدم» و «مهیار رحمانیان» به عنوان برگزیدگان پویش نقاشی «مادر تجلی عشق» تجلیل شدند.

 

وی با اشاره به اینکه به غیر از بچه های مسجد، سایر کودکان زیر 10 سال نیز می توانند در این پویش شرکت کنند، گفت: منتخبان این پویش به قید قرعه انتخاب شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همچنین هدف از برگزاری این پویش هنری را توجه و اهمیت فرزندان به والدین به ویژه مادران و گرامی داشت مقام و منزلت مادر عنوان کرد.

 

وی در پایان گفت: آثار ارسالی به پویش «مادر تجلی عشق» به مرور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

پایان پیام/ 691