دومین جلسه کمیته مساجد دهه فجر برگزار شد/ دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

دومین جلسه کمیته مساجد دهه فجر برگزار شد/ دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: جلسه کمیته مساجد دهه فجر جنوب کرمان امروز با محوریت هم اندیشی و هم افزایی بین نهادهای مسجد محور برگزار شد تا با کمک این نهادها و با کار تشکیلاتی بتوانیم برنامه های دهه فجر را باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز دومین جلسه کمیته مساجد دهه فجر جنوب کرمان با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه، هم اندیشی و هم افزایی بین نهادهای مسجد محور بود تا با کمک این نهادها و انجام کار تشکیلاتی بتوانیم برنامه های دهه فجر را باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم.
 
وی از آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای همکاری با نهادهای مسجد محور در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر خبر داد و افزود: سپاه، ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهای انقلابی هستند که در مساجد فعالیت دارند.
 
خوبی زاده ابراز کرد: یکی از مباحث مهمی که امروز نیاز هست در جامعه به ویژه برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود، دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان این مطلب که تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال القای حس ناامیدی در جامعه هستند بنابراین ضرورت دارد که از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: ائمه جماعات مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید از این ظرفیت برای برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری استفاده کنند.
 
خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی بتوانیم در راستای بزرگداشت هر چه باشکوه تر ایام الله دهه فجر گام برداریم.

پایان پیام/ 586