برگزاری آموزش نظامی و کار با اسلحه در کانون «الزهرا (س)»

برگزاری آموزش نظامی و کار با اسلحه در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
حضوری گفت: دوره آموزش نظامی و کار با اسلحه ویژه نوجوانان کانون فرهنگی وهنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: وی بیان کرد: برگزاری یک دوره کلاس آموزش اسلحه شناسی در روزهای گذشته ویژه نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از جمله رویکردهای این کانون در زمینه آشنایی بچه های مسجد با علوم و فنون مختلف است که با استقبال آنها رو به رو شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه این دوره آموزشی ویژه نوجوانان مقطع ابتدایی برگزار شده است، افزود: در این برنامه، بچه های مسجد با انواع سلاح ها، کارکرد و نحوه باز و بسته کردن آنها آشنا شدند.

 

وی با اشاره به اینکه بچه های مسجد در این دوره با اصول کار با سلاح سازمانی، آشنا شدند، بیان کرد: همچنین قوانین به کارگیری سلاح و نحوه تنظیف و رفع عیوب سلاح نیز از دیگر سرفصل های این دوره آموزشی بود.

 

حضوری با تاکید بر لزوم مهارت آموزی ویژه نوجوانان و جوانان به ویژه بچه های مسجد، اظهار کرد: آموزش مهارت های مختلف نه تنها اعتماد به نفس نوجوانان را می افزاید بلکه مسیر پیشرفت و تعالی در زمینه های مختلف را پیش روی آنها قرار می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم عنوان کرد: بدین منظور علاوه بر کلاس های مهارت آموزی، دوره های آموزشی در زمینه های مختلف مد نظر مسئولان این کانون است.

 

وی به استقبال نوجوانان مسجدی از دوره های مهارت افزایی اشاره کرد که جا دارد زمینه برگزاری این دوره ها با همکاری سایر ارگان های متولی و مرتبط هموار شده تا مهارت افزایی در جامعه توسعه پیدا کند.

 

پایان پیام/ 691