امضای تفاهم‌نامه با ۳۳ استان در مناطق روستایی و عشایری

امضای تفاهم‌نامه با ۳۳ استان در مناطق روستایی و عشایری

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
دبیرخانه روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ۳۳ استان با محور برگزاری جشن انقلاب در مناطق روستایی و عشایری کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای معرفی و نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در قالب مولفه «جهاد تبیین» دبیرخانه روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به امضای تفاهم نامه با ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 33 استان به منظور برگزاری جشن انقلاب در مناطق روستایی و عشایری کرد.

 

بر پایه این گزارش، تفاهم نامه مذکور از روز دوشنبه 12 بهمن ماه همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مناطق روستایی و عشایری به مرحله اجرا می رسد.

 

گفتنی است برنامه ریزی در راستای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان روستایی و عشایری با انقلاب اسلامی در قالب رویدادهای فرهنگی از جمله کارویژه های دبیرخانه روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود

پایان پیام/ 40