ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری در سند تحول و برنامه مقام عالی وزارت است

ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری در سند تحول و برنامه مقام عالی وزارت است

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
ستاری فرد مسجد محوری و ارتباط بین «مسجد، خانواده و مدرسه» که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده را یادآور شد و گفت: در سند تحول و در برنامه مقام عالی وزارت ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری مدنظر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «صادق ستاری فرد» عصر امروز (۱۱بهمن ماه) در دیدار آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی از راهنمایی های نماینده ولی فقیه در راستای هرچه بهتر انجام وظایف و ماموریت ها بهره ببریم.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مثبت نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد جهت پیشبرد اهداف و تعلیم و تربیت در این استان، گفت: با توجه به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت و اجرایی کردن سند تحول بنیادین، از رهنمود‌های نماینده‌ ولی فقیه استفاده خواهیم کرد.

 

وی با اشاره مجدد به سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش، افزود: این سند بعد از سال‌ها دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویب و سیاست ها دو سال بعد توسط معظم له ابلاغ شد.

 

ستاری فرد خاطرنشان کرد: هم اکنون ریل‌گذاری خوبی برای تحول در نظام آموزش و پرورش وجود دارد و می طلبد در «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و همچنین در «جهاد اجرا» با همراهی و هدایت نماینده ولی فقیه به سرمنزل مقصود برسنیم.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مهم ترین کار وزارت آموزش و پرورش را اجرایی کردن سند تحول بنیادین دانست و یادآور شد: در این راستا نیازمند عزم ملی هستیم که باید ابتدا از عزم کافی در بدنه وزارت خانه صورت گیرد و همچنین با کار تیمی و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی برای استقرار عدالت آموزشی، رسالت اعتقادی، عبادی و اخلاقی که امروز مورد هجمه قرار گرفته، نیاز است که همه همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی مسجد محوری و ارتباط بین «مسجد، خانواده و مدرسه» که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده را یادآور شد و اظهار کرد: در سند تحول و در برنامه مقام عالی وزارت ارتباط بین «مسجد، مدرسه و خانه» با رویکرد خانواده محوری مدنظر بوده و امیدواریم بتوان با همکاری آن را در جامعه پیاده کنیم.

 

ستاری فرد اظهار امیدواری کرد مجموعه آموزش و پرورش دغدغه انسان سالم و صالح که آرمان امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بتواند در این راستا به سرمنزل مقصود برساند.

پایان پیام/ 82