ادای احترام مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به مقام شامخ شهدا

ادای احترام مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به مقام شامخ شهدا

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
صبح امروز ۱۲ بهمن ماه به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.


«مجید خوبی زاده» در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، گفت: دهه فجر فصل رهایی از ظلمت ها و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این پیروزی و سربلندی به واسطه رهنمودهای حکیمانه امام راحل و رشادت‌ها و از خودگذشتگی های شهدا به ‌دست‌ آمده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: امروز با حضور در گلزار شهدای شهر جیرفت به عنوان خدمتگزاران مردم بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا بیعت کردیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: امام خمینی (ره) چهره منحصر به ‌فردی بود که توانست در آن دوران سیاه ستم شاهی با قدرت و پشتوانه مردم، ظلم و ستم را ریشه کن کرده و استقلال و آزادی که مایه سربلندی و اقتدار نظام است را به ارمغان آورد.

 

پایان پیام/ 586