کانون های فرهنگی مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام باقر (ع) شدند

کانون های فرهنگی مساجد جهرم میزبان جشن میلاد امام باقر (ع) شدند

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
نعمت اللهی گفت: آیین جشن و سرور میلاد با سعادت حضرت باقرالعلوم (ع) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با اول ماه «رجب» سالروز میلاد با سعادت پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) آیین های جشن و سرور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: این آیین شب گذشته در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و با سخنرانی حجت الاسلام پوردست معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم و مدیحه سرایی نیکجو مدیر این کانون فرهنگی و هنری انجام شد.

 

وی بیان کرد: نظیر چنین برنامه ای در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» برگزار شد و در این برنامه حجت الاسلام شنبدی امام جماعت مسجد به سخنرانی پرداخت و بهمن زادگان مدیر این کانون فرهنگی و هنری مولودی خوانی کرد.

 

نعمت اللهی همچنین به برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام باقر (ع) در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» اشاره کرد که در آن عطایی و بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

 

وی عنوان کرد: همچنین شب گذشته کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز میزبان محبان اهل بیت (ع) بود که این برنامه با نوای بشارتی از ذاکران اهل بیت (ع) انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان از عموم بچه های مسجد که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کننده آیین های جشن و سرور بودند قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691